miércoles, 10 de diciembre de 2008

La Valor

Aquesta entrada crec que sorprenda a molta gent, espere almenys que siga per a be. Valor, vos sona aquest nom? Segurament si però ara mateix no sabeu associar-ho en la Vila, concretament estic parlant dels Xocolates VALOR, ara si que esteu mes centrats no? Be doncs resulta que aquest xocolate tan bo y que molts de vosaltres haureu menjat alguna vegada és original de la Vila. Si si, no estic dient ninguna mentida, la fabrica principal esta ací i els propietaris son vilers des de fa molts anys. Primer van començar com un negoci familiar i que nomes venien al nostre poble, desprès va començar a fer-se mes grans fins ara, que ja es internacional i tot.
La primera fabrica i la més important esta en la Vila, fa uns quants anys la van reformar i es va quedar molt bonica. Principalment ací s’elaboren la majoria de productes, però sobretot els bombons d’autor, que estan per a xuplar-se els dits, però son molt cars :S
Molts col·legis i instituts han realitzat excursions a la fabrica Valor, jo he anat per lo menys unes cinc vegada, sempre conten la mateixa historieta i donen els mateixos bombons. A més, en algunes ocasions he anat en gent que fa faena ahi i mos hem endut algun que altra bombonets dels bons.
El que més m’agrada de tenir la fabrica ací es quant ixes al carrer per les vesprades i sents la olor a xocolate. Sobretot en l’època de Nadal, que esta tot el poble il·luminat amb les llums de Nadal i l’olor de xocolate acompanya, donen una sensació molt especial i diferent. A mes, al ser hivern i fer tan fred, olorar a xolate es com si es pesarà una miqueta el fred.
De vegades quant vinc de la Universitat, desprès d’una hora en el asqueros autobús, baixe i senc el olor a xocolate en dona alegria, ja que hem done compter de que ja estic en casa.

Per ami es molt important que la fabrica de xocolate Valor segueixca en el poble, ja que es un producte original de la Vila i tenim que cuidar-ho com deu mana.
Però no es l’única fabrica de xocolate que hi ha en el poble, també esta la fabrica Clavileño, la qual no es tan coneguda però va recorrent camí poc a poc. També esta la xocolateria Pérez, la qual en toca de propet, ja que es de la família d’un tió meu i tinc que reconèixer que m’agrada molt més aquest xocolate, serà perquè estic acostuma a menjar-ho a menut.

Doncs fins ací la actualització de avui, ara ja sabeu d’on es el xocolate Valor i ja sabeu quant vulgueu veniu ací i anem a pren-mos un xocolatet.

Fins la pròxima.

No hay comentarios: